riva tnt2 na fic503+ pod win95

Autor: marcin mazurek (marcin.mazurek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 13:16:15 MET

Padl mi Virge i kupilem Rive TNT2 na AGP of course. System to 95pl osr2.
Spodziewalem sie problemow z instalacja i nie zawiodlem sie. Mimo wszystkich
zalecanych krokow - wlaczenie w biosie USB, Assign IRQ for VGA itp.
Zainstalowalem suplement USB do win95, service pack Via 4in1 z obsluga AGP,
najnowsze drivery do Rivy i... dupa. W Panelu Sterowania caly czas jest
konflikt - karta zre sie w obszarach pamieci z jakims Via CPU to AGP. Zmiana
reczna daje blad ochrony Windows i zwis. Z konfliktem niby wszystko chodzi,
obraz jest normalny, ale w wysokich rozdzielczosciach jest bardzo nieostry i
puszczanie filmow, gier itp czasem daje zwisy. Co mam z tym zrobic?? Moze
ktos doswiadczony poradzil sobie z tym problemem. Na 98 nie chce sie
przesiadac.

Marcin