Re: Przyspieszenie komputerz cz III

Autor: Robert (Rtomasik_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 20:06:53 MET

Może jednak dasz się przekonać do AMD. Miałem już różne komputery od 286 prz
ez 386, 486, 5x86, AMD k5, k6, k6 II, Intel Celeron 300, 333, 433, 466 aż do
AMD Duron 600. Prawda, że z pierwszymi procesorami tej firmy były problemy a
ich wydajność była słaba. Z radością przesiadłem się na Celka i byłem z nieg
o długo zadowolony. Gry zacząłem bawić się w robienie filmów w formacie DivX
okazało się, że mój procesor jest cienki jak barszcz (Celeron 466) i trzeba
by go zmienić. Myślałem o PIII ale kolega doradził mi Durona. Kupiłem i jest
em bardzo zadowolony. Czas tworzenia DivX skrócił się prawie o połowę. A wsz
ystkie aplikacje działają bez zarzutu. Pomyśl o tym.
Pozdrowienia.

Użytkownik Friend <universum_lab_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:90r9pc$et9$1_at_news.tpi.pl...