Re: Pllik Exela pomocy !!!

Autor: Łukasz Kozik (lukasz.kozik_at_bardex.com.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 16:04:41 MET

Witam.
   Pierwszym sposobem jest znalezienie pliku gdzies w katalogu z
dokumentami, lub
w katalogu excel'a pliku podobnego rozmiarem do tego uszkodzonego (jesli
zachowal swoj rozmiar) i sprawdzenie czy to nie on.
Ale to zalezy od kilku rzeczy, miedzy innymi od tego w jaki sposob ten
plik o ktorym mowisz zostal uszkodzony. Ostatnio wlasnie mialem jeden
taki plik i sie udalo. Kolejnym sposobem jest otwarcie tego pliku
(uszkodzonego) w staroffice,
ale to ma male szanse na powodzenie. Mozna tez sprobowac otworzyc go w
gnumeric'u pod linuxem. W tej chwili nie mam wiecej pomyslow.
Jak Ci sie uda to bylbym wdzieczny jakbys mi puscil na mail'a ze Ci sie
udalo i jak to zrobiles.

Pozdrowienia