Re: IBM DTLA-307030

Autor: Michal W. (sp9xuw_at_pnet.com.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 10:10:43 MET

I jeszcze jedno...
Ponad rok mam notebook Toshiba Satellite 4070CDT.
Fabrycznie montuja IBM 4,3G
Po trzech, czterech dniach od nowosci byl pierwszy pad dysku.
Niebieski ekran, blad zapisu, glowice grabia po talerzach...i te cholernie
glosne stukoty. Pomyslalem, ze zaraz eksploduje.
Pozniej pojawilo sie to jeszcze dwa razy.
Na szczescie udalo mi sie naciagnac szefa na Toshibe 12G.
To jest dysk...cichutko, bez problemow....miodzio.
Ostatnio wyciagnalem szmelca, chcailem pobawic sie WIN2000.
No i niespodzianka - bad sector'y.

Szanuje IBM'a, ale chyba powinni odpuscic sobie produkcje dyskow albo robic
to porzadniej.