Re: NAGRYWANIE Z KAMERY DO PC - Problem....

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 10:12:38 MET

On Sun, 3 Dec 2000 20:30:16 +0100, "DJMAX" <djmax_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>Zgrywam poprzez WINFAST TV2000
Fajnie, ze wreszcie to podales ;-)

Zgrywam w domu na AVMaster97 i wszystko jest ok w 768x576 (nagrywanie
z fieldami przy kompresji 1:8)
Inna sprawa, ze uzywam do tego recordera ktory instaluje sie razem ze
sterownikami.
Mialem kiedys podobna sytuacje jak Ty tylko z Matroxem RainbowRunnerem
i Adobe Premiere. Nie chcialo dzialac az nie wrzucilem mu presetow od
RRa (soft Matroxa zapisywal ok). Dopiero po tym zaczal zgrywac bez
problemow. Nie probowalem zgrywac czyms innym z AVmastera (tak jeszcze
nie zdazylem sie obawic) a poniewaz nie mam plytki dalaczanej do karty
wiec nie wiem, czy w jego wypadku tez zachodzi podobna zaleznosc.

Jeesli nie bedzie dzialac pod softem Fastu to sprawdz czy dyski(i) sa
w porzadku ustawione w systemie (dma itp)

GLide