Re: spalony duron:(

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 00:56:04 MET


Pawel Szymanski wrote:
[ciach] =

> >powiedzie=E6, =BFe skierujesz spraw=EA do Rzecznika Praw kKonsumenta (=
czy
> >jako=B6 tak - nie pami=EAtam nazwy) i oni poci=B1gn=B1 ca=B3=B1 spraw=EA=
=2E Wiem z
[ciach]

> niestety z tym to nie jest tak rozowo: bylem w PIH'u dzisiaj i sie
> dowiadywalem.
No w=B3a=B6nie o PIH mi chodzi=B3o. Dziwi=EA si=EA, bo kiedy=B6klient rek=
lamowa=B3 u
mnie dysk kt=F3ry kupi=B3 ponad dwa lata temu, wi=EAc gwarancja by=B3a
producenta a nie z hurtowni (w hurtowni 1 rok + 2 producenta). Jak
przyjmowa=B3em, to nie zauwa=BFy=B3em, =BFe ma przedziurawion=B1 ta=B6m=EA=

uszczelniaj=B1c=B1 kt=F3r=B1 jest oklejony dysk. Potem mu to powiedzia=B3=
em, =BFe
hurtownia nie chce tego przyj=B1=E6. On opisa=B3 do PIH'u w li=B6cie ca=B3=
=B1 spraw=EA
i po paru dniach dosta=B3em lisy z nakazem uwzgl=EAdnienia reklamacji pod=

gro=BCb=B1 skierowania sprawy do s=B1du. Na nic si=EA zda=B3y moje wyja=B6=
nienia. Na
szcz=EA=B6cie uda=B3o mi si=EA wyprosi=E6 przyj=EAcie dysku w hurtowni a =
producent
wymieni=B3 dysk na nowy.
By=B3em zaskoczony szybo=B6ci=B1 i stanowczo=B6ci=B1 PIH'u w ca=B3ej tej =
sprawie.
Nie wiem ile facet musia=B3 da=E6, ale mu si=EA op=B3aca=B3o.

Og=F3lnie nie wiem czemu Ci powiedzieli w PIH'u, =BFe nie jest tak r=F3=BF=
owo.
Czy=BFby=B6 nie mia=B3 =BFadnego dowodu zakupu na ten procesor?

-- =

Pozdrawiam
Pawe=B3 Paluszy=F1ski
pawlak_at_worldcom.gda.pl
ICQ# 50479015



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:00:16 MET DST