Re: Yamaha CD-RW426 + Tekram DC-390

Autor: Jaras (jaras_at_post.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 20:26:55 MET

Z tym Tekramem mam podobny problem, tylko dotyczacy skanera... System po
prostu na starcie nic nie znajduje i trzeba mu "odswiezyc" nieco pamiec, to
sobie wtedy przypomina, ze ma podpieta Agfe. Zadne podmiany sterownikow
aspi, ani wymiana sterownikow od Tekrama nie pomagaja. Zaczynam miec
podejrzenie, ze cena Tekrama ma scisle powiazanie z jego jakoscia...

Jarek
jaras_at_post.pl

Użytkownik Jar^ecki <jareknie_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90nrbj$htu$1_at_news.tpi.pl...