Yamaha CD-RW426 + Tekram DC-390

Autor: Jar^ecki (jareknie_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 12:14:41 MET

Witam
Mam problem z instalacja nagrywarki SCSI Yamaha CD-RW426 pod Win98 na
kontrolerze Tekram DC-390. Kontroler wykrywa nagrywarke lecz w momencie
uruchamiania windy wywala sie, dysi pracuja w trybie zgodnosci z ms-dos i
nie widac sladu nagrywarki, po odpieciu Yamahy z szelki wszystko jes w
porzadku. Co mam robic? BIOS SCSI i drv pod W98 najswiezsze jakie sa
dostepne.

pozdrawiam, za wszelkie wskazowki z gory dzieki
jarecki