Re: WinMe

Autor: long_at_biszkopt.durny.com
Data: Thu 07 Dec 2000 - 20:22:55 MET

Krzysiek G wrote:

> Zastanawiam się nad zmianą Windy na 2000 bądź na ME o ile wiem że na
> win2000 mój sprzęt chodzi poprawnie włączając to leciwy akcelerator VOODOO
> I, to nie wiem jak sytłacja będzie wyglądać na ME. Był bym wdzięczny za
> jakieś podpowiedzi.
No musiszz się zastanowię do czego potrzebujesz używać tego windowsa.
Bo jak pewnie wiesz, to Win ME, to jest niejako "następca" Win 98, a Win
2000 to kolejna wersja Win NT 4.0 (nawet wersja testowa Win 2000 była
wczoesniej nazywana Win NT 5.0)

> Czy ta prawda że Office 2000 nie chce chodzić na ME, w win 2000 Office
> chodzi chyba OK.
Ja nie zauważyłem zadnych problemów z pracą micreosoft office 2000 pod
win me...

Pozdrowionka.