WinMe

Autor: Krzysiek G (kgb007_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 09:14:24 MET

Zastanawiam się nad zmianą Windy na 2000 bądź na ME o ile wiem że na
win2000 mój sprzęt chodzi poprawnie włączając to leciwy akcelerator VOODOO
I, to nie wiem jak sytłacja będzie wyglądać na ME. Był bym wdzięczny za
jakieś podpowiedzi.

(Duron,DFI AK74,S3 virge DX,VOODOO,SB pci64,Skaner PrimaxColorado600p)

Czy ta prawda że Office 2000 nie chce chodzić na ME, w win 2000 Office
chodzi chyba OK.
Jeszcze jedno , czy 200 watowy zasilacz wystarczy żeby odpalić GEFORCE 2 na
moim sprzecie(Duron), starsze wersje tego układu potrzebowały bardzo dużo
mocy, nowe podobno są bardziej ekonomiczne.

Krzysiek