Re: Romeo&Juliet napisane przez MKS

Autor: Karol Król (karol_at_ecdl.hut.fi)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 21:08:58 MET

"Jacek D." wrote/napisał(a):

> To znaczy ze na Finlandie listow tak dokladnie nie filtruja.
>
> A co powiedzial na te wirusy twoj operator ?

Nie wiem, chyba nic - watpie zeby sie zorientowal. W pracy nikt wirusa
nawet nie zauwazyl. Bo na komputerach HP czy SUN nie bardzo dziala (jest
w ogole na to outlook???). Natomiast w domu pod windowsem, z
przyzwyczajenia uzywam netscape, wiec grzecznie otwarlem, wyrzucilem do
kosza i nic sie nie stalo. Na polnocy bez zmian, czytaj epidemia
powstrzymana:-))
Ciekawe jest to, ze ostaniego wirusa dostalem jeszcze wczoraj, czyli
ladnych kilka dni po jego narodzinach.

Pozdrawiam
Karol