Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 17:50:16 MET

Hi,

Roman Lewiński wrote:

> Zmienilem ustawienia. Kombinowalem jak moglem i o to co wyszlo:
> Po zmianie ustawien zaczalem przeprowadzac testy programem TestCPU i
> okazalo sie, ze roznice sa nieznaczne.
> Nie udalo mi sie uzyskac wynikow z poczatkowych testow, tych gdzie
> mialem takie slabe osiagi.

;-)))

Cóż -- to na razie najdziwniejsze przygody z komputerem prawie o jakich
dotychczas słyszałem ;-)

> Czyzby przyczyna lezala w czyms innym?

Chyba tak, skoro na poprzednich ustawieniach teraz cache działa...
Może coś się po prostu odblokowało?

> A moze pamieci poprzednio nie byly dobrze docisniete (ale wtedy raczej
> komp by nie zadzialal). Czyzby wyjecie ich oraz procesora i ponowne
> zamontowanie bylo przyczyna takich dziwactw.

Prawdę mówiąc wątpię...

> Przy kazdym instalowaniu myszka zawiesza sie na jeden moment.
> W windowsie 98 SE PL bylo to w momencie podawania czasu i regionu.

Instalowałeś na Win98SE łatkę na zamykanie systemu?

> A propos TEAC-a, czy warto uaktualnic w nim Biosa?

Nie wiem :) Mam ściągnięty nowy, ale jeszcze ni upgradowałem bo bez tego
też świetnie działa :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |