Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 10:50:51 MET

W wiadomości: <3A28FD32.2B23C3E_at_iname.com>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Radoslaw Sokol napisał(a):

>OK :-) Czekam na informacje.

Zmienilem ustawienia. Kombinowalem jak moglem i o to co wyszlo:
Po zmianie ustawien zaczalem przeprowadzac testy programem TestCPU i
okazalo sie, ze roznice sa nieznaczne.
Nie udalo mi sie uzyskac wynikow z poczatkowych testow, tych gdzie
mialem takie slabe osiagi.

Czyzby przyczyna lezala w czyms innym?
A moze pamieci poprzednio nie byly dobrze docisniete (ale wtedy raczej
komp by nie zadzialal). Czyzby wyjecie ich oraz procesora i ponowne
zamontowanie bylo przyczyna takich dziwactw.

Przy zamykaniu systemu nadal jest tak jak bylo.
Moze jakies przerwania, sam juz ie wiem co robic.
Przy kazdym instalowaniu myszka zawiesza sie na jeden moment.
W windowsie 98 SE PL bylo to w momencie podawania czasu i regionu.
A w Win ME w momencie akceptowania licencji,i podaniu nazwy
uzytkownika i nr seryjnego. Pozniej po restarcie myszka dziala bez
zarzutow.

Ciesze sie, ze osiagi sa OK, ale jak cos nie gra do konca to zawsze
czlowiek na niedosyt :).
Z tego powodu wyrzucilem CD-ROM-a Samsunga x24 (co za koszmar) i
zakupilem TEAC-a x40 (mam nadzieje, ze pochlebne opinie o tym napedzie
sprawdza sie i w moim przypadku :) )
A propos TEAC-a, czy warto uaktualnic w nim Biosa?

Pozdrawiam ...

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/