Re: Jak zrobic Dial-Up do Tpsa pod W 3.11???

Autor: leszek (paleszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 17:10:12 MET

Użytkownik Set <fireplac_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90nvu4$ei5$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Witam.
> Ja juz sam nie wiem miałem NetDial ale nie moze zainciciowac mi modmu nie
> bardzo wiem co jest grane. Z kolei standardowy telefon wybiera numer ale
nie
> ma on chyba obslugi TCP/IP i nie potrafi sie polaczyc. Samo TCP/IP dodaje
> osobo z innego pakietu tez tu cows gdzie jest wszytko co niby potrzba ale
> nie mog nigdzie dolozyc karte dial-up. Jak to zrobic oraz jakie
> oprogramowanie jest wymagane oraz jakie polecacie do przede wszystkim
> maila,news oraz czasem irc,ftp ??? Sprzet to 386/40 AMD bez koprocesra i
> [...]

Jak zainstalujesz Interent explorera pod stare win to sie samo zainstaluje.
Instalowalem kiedys na czyms podobnym Internet i poszlo bez najmniejszego
problemu. Zastanawiam sie tylko czy te 8 MB wystarczy ale wydaje mi sie ze
tak

Leszek