Jak zrobic Dial-Up do Tpsa pod W 3.11???

Autor: Set (fireplac_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 13:29:39 MET

Witam.
Ja juz sam nie wiem miałem NetDial ale nie moze zainciciowac mi modmu nie
bardzo wiem co jest grane. Z kolei standardowy telefon wybiera numer ale nie
ma on chyba obslugi TCP/IP i nie potrafi sie polaczyc. Samo TCP/IP dodaje
osobo z innego pakietu tez tu cows gdzie jest wszytko co niby potrzba ale
nie mog nigdzie dolozyc karte dial-up. Jak to zrobic oraz jakie
oprogramowanie jest wymagane oraz jakie polecacie do przede wszystkim
maila,news oraz czasem irc,ftp ??? Sprzet to 386/40 AMD bez koprocesra i 8MB
a może jednak pod zostać pod Dosem. Dodam że w Word i Excel są mi jadnak
niezbedne Co i jak robić

Może prubowac spod Dos'a gdzie można zlalezc strare oprogramowanie do takiej
maszyny? Prosze o pomoc.

POZDRAWIAM