Re: Duron + Win

Autor: Damian (damian_at_tsk.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 16:13:18 MET

Użytkownik Tnts napisal:
> Co to za problemy z winda i duronem?
>
> Powiedzialem znajomym ze "kupuje" sprzet i ze bedzie to Duron (+GF MMX).
>
> Uslyszalem ze wszystko OK tylko niech juz zaczne sciagac patch'e i nowe
ster
> owniki,
> a potem patche do patchy:)
> A potem reg-file zeby mi to jakos stabilnie chodzilo.
> Podobno zdarza sie ze moze sie cos wywalic "bez przyczyny".

Witam!!!
Ostatnio zastanawialem sie nad zmiana procesora i wybor padl na Durona 650
(w chwili kupowania nie bylo juz 600).
Po zainstalowaniu windowsa i sterownikow nic juz nie trzeba bylo
doinstalowywac, sciagac patchy. Sprzet chula jak wsciekly, i jestem z niego
bardzo zadowolony. A twoim kolegom proponuje najpierw zobaczyc, jak to
dziala, a pozniej dopiero sie wypowiadac.
Wiec wybor nalezy do Ciebie.

Pozdrawiam
Damian mailto:damian_at_tsk.pl