Re: Duron + Win

Autor: RAD (darth_rad_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 06:05:33 MET

Ja mam Athlon'a, wszystko dziala mi dobrze, jesli chcesz kupic GeForce'a, to
najlepiej kup do niego plyte na chipset'cie VIA KT133 (kontroler IDE ATA66),
albo KX133 (kontroler IDE ATA 100). Zapytaj sie kolesi, od kiedy to oni do
P III nie potrzebuja patchy do systemow?
Chyba ze masz plyte glowna na tyle stara ze wszystko zawarte jest w
systemie.
Prosty przyklad, jesli instalujesz windows'a 95 (nie wiem, zaluzmy ze po
prostu podoba ci sie ten system i masz do niego zaufanie) wiadomym jest ze
ten system powstal w '95 roku a od tego czasu wyszly nowe chipset'y to
logiczne jest ze do tych chipset'ow dla pelnego, poprawnego dzialania
potrzebujesz patch'y, obojetne czy jest to plyta pod AMD, czy Intel'a. Kup
AMD, te procesory naprawde sa dobre. Jak ja mialem Athlon'a 650 to na
gieldzie bali sie to sprzedawac, poniewaz ludzie nie potrafili zaufac AMD po
ich produkcjach wczesniejszych. Najnowsze serie AMD chodza stabilnie i
potrafia wiecej niz zafaflunione intel'e, z ktorymi teraz naprawde jest
klopot. Jesli patrzysz w oferte firm, to sadze ze teraz maja one juz wiekszy
asortyment plyt glownych renomowanych firm pod AMD, a nie pod intel'a. Intel
pokazal co potrafi wypuszczajac chipset i810. To chyba juz szczyt ich
mozliwosci. A ostatnio dali ognia z PIII 1GHz, ktorego juz wycofali ze
sprzedazy. Czy ktos slyszal ostatnio ze AMD cos wycofal bo sie jebalo?
Pozdrawiam.

Użytkownik Tnts <shell_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90nsn8$lm4$1_at_news.tpi.pl...