Re: zywotnosc pokreconego procka

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 20:35:59 MET

.Podobno moja wypowiedz jest zle sformulowana wiec przetocze wypowiedz
specjalistow z " PC WORLD KOMPUTER"
nr.9/1999 strona 56 w prawym dolnym rogu: " Ryzyko przy przetaktowniu-
Przetaktowania procesora dokonuje sie na wlasne ryzyko. Gwarancja jest w
takim przypadku niewazna. Poza tym skraca sie czas zycia procesora , ktory w
normalnych warunkach wynosi 10 lat. Niemniej w wiekszosci przypadkow
przetaktowane procesory powinny dzialac jeszcze trzy do pieciu lat."

Uzytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl> napisal w wiadomosci