Re: 2 karty gfx w jednym komputerku?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 17:07:55 MET

On Wed, 6 Dec 2000, khax wrote:

>+ czesc!
>+ mam abita be6 II - w biosie mam opcje jaka ma byc pierwsza karta grafiki czy
>+ agp czy pci - czy mozliwe jest wlozenie dwoch kart graficznych
>+ jednoczesnie - jedna pci druga agp

 Jest.

>+ i tylko zmiana w biosie tego parametru
>+ przed startem kompa i czy to zadziala? prosze o rade.

 Działa, działa.
 Po "wybraniu karty w BIOSie" (mogą być dwie dowolne, tj.
dowolna AGP i dowolna PCI) pojawi się problem pt. "dobrze
by było zebym mógł je w moim OSie (Win/Linux/inny un*X/BeOS/...)
włączyć naraz".
 Dla Windows wykonalne poczynając od Win98, ale uwaga: musisz
mieć drivery *do Windows 98*, a nie drivery *do Windows 95*
które *też* działają pod Win 98 !
 Przejrzyj archiwum pod kątem maili ode mnie ze zwrotem
"monitory" i "dual" - już się wielokroć wyłuszczałem.
 Mam STB 128ZX (drivery STB *nie* działają, ale drivery
Nvidii - owszem) i S3DX/GX czy jakoś tak (za 80 zł w momencie
kupna) - bardzo dobre drivery -:)

>+ Pozdrawiam
 Wzajemnie - Gotfryd

--