Re: ABIT

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 15:37:43 MET

>widze ze wielu kolegow czesto proponuje plyty glowne abit ale nie wiem czy
>zdaja sobie sprawe jak te plyty
>sa zawodne bardzo czesto po krotkim okresie czasu zaczynaja szalec tzn
>nie chca sie wlanczac, same sie resetuja i wylanczaja albo nie wylanczaja
>sie przy wyjsciu z windowsa
>(zostaja na ostatnim ekranie pulpit bez ikon)
>trzeba im przyznac ze sa bardzo wydajne i jedne z szybszych na rynku ale co
>z tego skoro wywalaja takie bledy
>nie bylo tak zawsze kiedys abit robil swietne plyty porownywalne do asusow
> [...]

W pracy mam ok. 100 komputerów na płytach Abita począwszy od 486,
poprzez Pentiumy kończąc na Celeronach (tych jest najwięcej - 70%) -
tu. głównie Be6-2, ale są i Be6, BX6-2, BH6. Problemów praktycznie
żadnych (najczęściej z winy użytkowników). W domu także posiadam Abita
Be6-2 i jestem z niej bardzo zadowolony, wcześniej miałem BX6-2 i
także działała bardzo dobrze. Moim zdaniem niezbyt udanym modelem był
BE6.
Co do Asusa to akurat pracuję na P2B-D i nie jestem z niej zadowolony
(system NT4, a obecnie Win2000). Jeśli miałbym tylko taką możliwość to
wymieniłbym tego Asusa na Abita.