Re: Jak uzywać uszkodzone pamięci?

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 13:43:55 MET

Użytkownik "trsr / B0r@" <trsr_at_ch.onet.pl> napisał w wiadomości
news:90l3s4$lji$1_at_news.tpi.pl...

> Sebastian Ciach napisał(a) w wiadomoœci:
> <3A2E01C9.C4772DC4_at_poczta.onet.pl>...
>
> jest to mozliwe, jesli napiszesz programik, ktory wylapie, "zarezerwuje
dla
> siebie" felerne obszary (fizyczne) i oczywiscie je zablokuje... o tego
typu
> funkcjach w himemie czy podobnych menedzerach nie slyszalem.... co
najwyzej
> himem moze sie zainstalowac lub nie (jesli wykryje blad) :)

W Win 3.x takie funkcje są. Nie pamiętam czy himem.sys także coś takiego
obsługuje, ale kiedyś robiłem takie drobiazgi ponieważ płyta (486) robiła
błędy adresowania. Potem pojechała do wymiany, ale trzeba było sobie
chwilowo radzić....

Zdaje mi się że Win9x także można do tego zmusić.
W system.ini ustawienie EMMExclude=adreshex-adreshex

Steve