Re: odtwarzanie partycji

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 14:16:42 MET

Andrzej Kosmala napisał(a) w wiadomości: <3a2d1c68.452933_at_news.tpi.pl>...

>Na tej zgubionej partycji FAT32 nic nie robilem. Ona tam jest. Mam
>tam jeden BWazny plik. Musze go odzyskac.
>Pomocy.

Nie wiem jak tam sobie radza easy recovery, ale jesli chcesz odtworzyc
strukture logiczna dysku, to mozesz uzyc programu na www.bora-group.prv.pl
zakladka stuff pozycja Wirtualny system.... Jesli juz sciagnales wersje
demo, mozesz uzyc (po uruchomieniu programu i wybraniu dysku fiz. ) z
zakladki rozne opcji rekonstrukcji struktury ogicznej. Jesli partycja byla
nietknieta, powinna zostac znaleziona.... potem zostanie wygenerowana cala
struktura (nowy MBR, sektory z tablicami partycji)... a co z tym dalej
zrobic :)) .... to juz odsylam do instrukcji na tej samej stronce.

Pozdrawiam