Re: Twardziel

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 12:35:54 MET

On Tue, 5 Dec 2000, SotY wrote:

>+ tylko IBM !!! w tej chwili to najlepsze dyski do pc

 Najszybsze, naj.... dobra, przyjąłem, proszę uzupełnić listę -;)

 Najtańsze ? - nie, nie polecam nikomu dysku dlatego
  że tańszy o 10% -:) ale DTLA jest tani dopiero od kilkadziesiąt giga.

 Najcichsze ? - nieprawda, Fujitsu.

 Najodporniejsze ? IMHO nieprawda, nie odważyłbym się wozić
  IBMa tak jak mojego QUANTUMA (wywrotki na rowerze łyka jak nic).

 "Najzimniejsze" ? - nieprawda, właśnie kupiłem DTLA 30 GB i ładowałem
  w szufladzie (docelowo bedzie włozony na stałe), plastik mi się
  nagrzał dość solidnie (QUANTUM 13GB jest ciepły, ale nie aż tak,
  choć wiadomo że do "mało grzejących" nie należy ! Zdaje się że
  Fujitsu prowadzi też w tej konkurencji, tak ?)

 Najlepiej zabezpieczone dane ? Już dziś komentowałem: część
wzrostu pojemności DTLA jest uzyskana kosztem pominięcia danych
kontrolnych; wydają się być nadmiarowe do czasu... Po prostu:
wliczamy większe ryzyko utraty danych do kosztów pojemności -:)

 Prosi się o nieprzesadzanie z "naj" - pytanie które "naj" jest
*naj*ważniejsze dla pytającego !

Pozdrowienia
 - Gotfryd

--