Re: Co wybrać?

Autor: macio_s_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 06 Dec 2000 - 11:32:35 MET

A więc! Dziękuje za wszystkie wasze odpowiedzi(chociaż po przeczytaniu
pierwszej nie miałem ochoty czytać reszty:-)
Krótko mówiąc jestem jeszcze bardziej zakręcony niż na początku:-)
Spróbuje jeszcze bardziej sprecyzować moje pytanie:
mam do wydania 8000zł na nowy komputer (nie wliczając w to monitora bo go mam)
co do karty graficznej to chciałem GeForce2 Ultra (tą z Creativu-bo podobno
najlepsza) a muzyczną to zwykłego SB Live! 1024.
Reszte pozostawiam do waszego wyboru bo te rzeczy co podałem na początku to
były tylko moje propozycje a jeżeli macie coś lepszego za ta cenę to jestem
otwarty na wszystkie propozycje.

PS nie koniecznie musi być PIII może być AMD.