Re: Problem z drukarka.

Autor: niGhtowL (nightowl_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 10:32:10 MET

"jamez" napisał

> Mam drukarke iglowa (9) (oldschool) OKI Microline 320 Elite .
> Problem polega na tym ze kiedys ponoc drukowala,natomiast teraz odmawia
> posluszenstwa.Tzn. zamiast drukowac textu wywala liczby i nie chodzi tu
> jedynie o polskie czcionki (zamienia wszystko co sie wpisze ).
[ciach]

te drukarke mozna zaprogramowac jej wlasnymi przyciskami
na 95 % moge stwierdzic, ze wysypaly jej sie ustawienia, ktore miala
zapisane
nie pamietam jednak co trzeba przycisnac przy wlaczeniu zeby uruchomic tryb
programowania...
ale to sprawdzisz w instrukcji (jak nie masz instrukcji, to daj mi znac)
odradzam proby konfiguracji przez system Windows - rozczarujesz sie :)

> Moze macie jakies sugestie to prosze na priva.
jak to juz tysiac razy powtarzano na tej grupie ...
"Pytanie na grupie - odpowiedz tez na grupie"
Grupa to nie darmowy HelpDesk, tylko wspolna wymiana informacji.

Pozdrawiam
niGhtowL
zawsze nowa plytka mp3 + info o Dark City
    http://www.nightowl.formus.pl