Problem z drukarka.

Autor: jamez (jamez_at_toya.net.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 23:09:24 MET

Mam drukarke iglowa (9) (oldschool) OKI Microline 320 Elite .
Problem polega na tym ze kiedys ponoc drukowala,natomiast teraz odmawia
posluszenstwa.Tzn. zamiast drukowac textu wywala liczby i nie chodzi tu
jedynie o polskie czcionki (zamienia wszystko co sie wpisze ).
Nie wiem gdzie moze byc problem ,nigdy nie mialem iglowki.
Dodatkowym atutem jest to ze drukarka ta jest podlaczona do CPU ze starym
 3.11
Nie wiem gdzie mogla ta osoba (czyt. uzytkownik tego komputera ) cos
spaprac.
Moze macie jakies sugestie to prosze na priva.

Pozdrawiam Jamez,
jamez_at_free.of.pl