Re: Chyba mnie sprzedawca oszukał - modem pilne

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 05:47:05 MET

Użytkownik Kewałs <kewals_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
[cut]
> Lucent, wziąłem bo wydawało mi się dość atrakcyjnie cenowo (170zl), troche
> nie podobały mi sie rozmiary tego modemu, taka maleńka płytka z maleńkim
[cut]
> kompa i okazało się że wykryty został "Lucent modem win" i w tym tkwi mój
> problem bo ja nie chciałem żadnego winmodema co stanowczo powiedziałem
[cut]
> przecież tego typu modemy korzystajace z mocy procesora kosztują niecałe
> 100zl a ja zapłaciłem drugie tyle?

to bylo tak , przyszedl Kewals do sklepu i mowi "prosze mie przeruchac na
70zl" ..a sprzedawca na to ,moment , juz ide po maslo ;o)))) .. sam sie o
to prosiles kupujac w sklepie i nie zasiegajac wczescniej jezora ;o)
najtaniej dostaniesz zoltrixa ISA 56k ktoory moim zdaniem jest super (jesli
sie od razu nie spali hehe) ..kosztuje 90zl uzywany , 180zl nowy (jeszcze
mozna go dostac) (gielda W-wa)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855