Chyba mnie sprzedawca oszukał - modem pilne

Autor: Kewałs (kewals_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 18:04:23 MET

Miałem
Miałem zamiar kupić modem Request na Rockwellu, a że akurat takich modeli
nie było sprzedawca polecił mi modem tej samej firmy tylko oparty na kości
Lucent, wziąłem bo wydawało mi się dość atrakcyjnie cenowo (170zl), troche
nie podobały mi sie rozmiary tego modemu, taka maleńka płytka z maleńkim
chipsetem o nazwie Lucent, no ale mniejsza z tym włożyłem te ustrojstwo do
kompa i okazało się że wykryty został "Lucent modem win" i w tym tkwi mój
problem bo ja nie chciałem żadnego winmodema co stanowczo powiedziałem
sprzedawcy...... Teraz juz sam nie wiem czy jutro mu to odnieść czy to
zostawić CZy to faktycznie jest dobry modem godny tych pieniędzy? Czy
zostałem perfidnie oszukany bo jesłi to winmodem no to nieźle przepłaciłem,
przecież tego typu modemy korzystajace z mocy procesora kosztują niecałe
100zl a ja zapłaciłem drugie tyle?

Prosze, rozwiejcie moje wątpliwośći