Re: C566 ver II (1.7V Core znamionowe!!!)

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 03:08:33 MET

Mirek Filipczuk wrote:
> Niestety martwi mnie to ze jesli sprawdzam parametry system podczas grzania
> procka VCore zmienia sie
> od 1.65V ...... do 1.71V ( przejsciowka Asus!! 70zl!)
Pewnie napiecie spada pod obciazeniem, a trzyma 1.7 jak sie proc nudzi -
to swiadectwo duzego poboru mocy, tez mam drobne wahniecia (BF6).

> i to ze abit domyslnie wlacza Vcore 2,05V
BIOS jak stary? Poza tym jest jakis trick na defaultowe napiecie, ale go
nie mam pod reka, a nie probowalem.

> Czy u kogos jest podobnie???
> i jak tam z temperatura w podobnej konfiguracji????
Twoje sa w normie. Zeby nagrzac moj do 55C musialem troche pokombinowac
z chlodzeniem - w srodku bylo 37C i cala puszka byla przyjemnie
cieplutka :) Zobaczymy jak bedzie latem :)

--
	Artur Gawryszczak