Re: Przyspieszenie komputera procesor czy dopalacz ?

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_grupaiis.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 03:01:12 MET

> Chcialbym przyspieszyc troche moj komputer (w grach).
<..>
> Mam obecnie Celerona 300 i RiveTNT a planuje kupic
> Celerona2 700MHz lub Creative Geforce2MX.

Jeśli masz Celerona 300 bez "A" (czyli bez cache), to zacznij od procesora i
to jak najszybciej. Jeśli masz 300A, to prawie na pewno możesz go podkręcić
na 450 i to powinno na razie wystarczyć. A poza tym - wszystko zależy od
gier, choć skłaniałbym się raczej ku wymianie procka niż grafy. No i policz,
czy nie stać Cię na Durona. Różnica w cenie jest, ale w wydajności jest
przepaść.

Janek