Re: komp do biura

Autor: tabanews (tabanews_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 02:20:18 MET

grom wrote in message <90jd7p$sq5$1_at_news.tpi.pl>...
>witam
>potrzebuje zlozyc komputer do biura...wymagania raczej niskie niz
>wysokie...glowny wymog to stabilny i niezbyt drogi 2500-3000 (z monitorem
>15" ktory wcale nie musi byc jakis super)
>co doradzacie ???
>
>PS jesli ten temat byl poruszany ostatnio to sory za pwtorke ale nie przez
>ostatnie kilka/kilkanascie dni neimoglem czytac grupy.
>
>grom

.. a tak mowionc (piszonc) serio, to do biura (czyli word, excel, co jakis
czas quake2 po sieci z paniom sekretarkom ;) spokojnie wystarczy ci jakis
uzywany sprzet typu p200, 32./64 mb ram, monitor 15". taki pelny zestaw
mozesz juz spokojnie kupic za jakies 1000 - 1200 pln.
na tym win 95 biega. a to raczej do biura wystarczy.
nie wiem czy jest sens ladowac kase w drozszy.
a jezeli i tak wpuszczasz tego kompa w koszta firmy, to rafal dobrze
doradzil.

pozdr

tab