Re: Co wybrać?

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 01:21:17 MET

Użytkownik "tabanews" <tabanews_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> bron boze intel. za ta cene kupisz spokojnie szybszego thunderbirda i
Boze ,czlowieku...Skoro facet pisze,ze chce P3 to po jaka cholere
wyskakujesz mu z tym AMD????
Czy na tej grupie zapanowala jakas choroba??
Na pytanie o proca intela 99% odpowiedzi to-"kup se amd":-(((((
A do licha ,jesli ja wole Intela i szukam rad na jego temat?I zapewniam cie
kolego,ze nie takich ,jak twoja.
I nie interesuja mnie teksty typu 'nie wiesz co dobre','intel sie chowa przy
amd' itd....
Po prostu wole intela i juz!( a mam ku temu podstawy)
I wiem ,ze nie jestem sam:-))
Jano
(zadowolony posiadacz P3copper 500_at_667)