Odp: Jaki dysk wybrac

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_pf.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 14:29:05 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A2A8640.97F40953_at_iname.com...
> Zresztą co jakiś czas słychać o padniętych Barracudach na grupie --
> padniętymi Quantumami np. nikt się nie chwali...

Heh, no to ja sie pochwale.
Na poczatku mialem Quantuma Fireball TM 2,1 GB ale po 3 latach _intensywnej_
pracy zmarlo sie biedaczkowi, chociaz jego agonia do krotkich nie nalezala.
Przyczyna mogla byc drukarka iglowa, ktora stala i pracowala na kompie, a
"kopyto" to ona miala. A poniewaz z dysku bylem bardzo zadowolony, kupilem
Fireball'a lct10 10GB i niestety dal o sobie znac po jakims miesiacu pracy.
W sumie to nic sie nie dzialo, ale sprawdzajac programikiem diagnozujacym
prace dysku (tym ze strony Quantuma) wywalalo mi, ze nie przeszedl juz
pierwszego testu i slusznie zasugerowalo zrobienie backupa i zmiane dysku.
Wymienilem znowu na ten sam model i chodzi bez najmniejszych zastrzezen juz
kilka miesiecy..cichutko i szybko, czego i waszym dyskom zycze.

Pozdrawiam.

--
----------Artur Mariansky----------
"When i was born, i was so suprised,