Re: Opinie o Windows ME

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 18:48:18 MET

> dla mnie kich jechalem na me od wrzesnia do wczoraj ale szlak mnie trafil
> mam znowu win98se notoryczne zwisy i mielenie dykiem tego bylo za wiele
> marek

jak sobie skonfigurowac nie umiesz to sie wiesza
i mieli twardzielem albo miasz za malo ramu
mi sie wieszna tylko raz ale byla to wina outlook
kiedys w koncu bedziesz musial przejsc na
win me albo win 2000
takasamo bylo z przejsciem z dosa (win 3.1x) na 95
i z 95 na 98
ja mam za soba wszystkie te systemy (jesli win 3.1
mozna nazwac systemem)
i zawsze na poczatku bylo duzo uwag i zlych komentarzy
ale trzeba przyznac ze jest to o wiele bardziej
zawasowany system od poprzedniego
i ma wiele swietnych rozwiazan ale
nie jest pozbawiony bledow (spore klopoty mialem
z instalacja directx8 (do dzis nie wiem czemu
moze ktos tez mial)
jak Ci sie nie podoba to przenies sie na linuxa ;)
tam sobie mozesz sam wszystko utawic jak chcesz

pozdrawiam

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet