Re: Opinie o Windows ME

Autor: marek (bondz_at_inetia.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 17:55:02 MET

dla mnie kich jechalem na me od wrzesnia do wczoraj ale szlak mnie trafil i
mam znowu win98se notoryczne zwisy i mielenie dykiem tego bylo za wiele
marek

Użytkownik Krzysiek <Silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01ca01c05ec7$b9d4ae80$0301a8c0_at_mshome.net...

> na
microsoft-u????????