Re: Watpliwosci po usunieciu Romeo&Juliet

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Tue 05 Dec 2000 - 15:41:06 MET

Filip Karonski <F.Karonski_at_biomerieux.pl> wrote:

> [ciach R&J]

> Po tych calych hecach z R&J zmienily mi sie ikonki
> wszystkich plikow o rozszerzeniu .doc i .xls
> na jakies takie Windowsy (zamiast charakterystycznych
> dla Worda i Excela).
> Czy to oznacza, ze te wszytskie pliki sa zarazone
> i musze je wywalic?

tak, to sa pliki z wirusem
zwlaszcza jesli nazywaja sie dokument.doc.exe
(wylacz ukrywanie znanych rozszerzen w moj komputer->widok)

pewniejsza metoda to odtworzenie rejestrow w trybie ms-dos
(zamknij komp -> tryb ms-dos) i teraz scanreg
i przeskanowanie dysku ze skasowaniem plikow wirusa

te dokumenty, na ktorych klikales sa w c:\recycled
(uwaga: to nie to samo co kosz !)
maja losowe nazwy i losowe rozszerzenia

ew. d:\recycled ...

--