Re: Watpliwosci po usunieciu Romeo&Juliet

Autor: Filip Karonski (F.Karonski_at_biomerieux.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 20:22:12 MET

Użytkownik Filip Karonski <F.Karonski_at_biomerieux.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:908omg$9r$1_at_flis.man.torun.pl...
> Witam i prosze o pomoc!
>
> Dzis od rana jestem bombardowany mailami

[ciach R&J]

Nno, juz po wszystkim, bylem na www.mks/com.pl
zainstalowalem, co trzeba i chyba jest OK.
Chyba, bo mam jedno pytanie:
Po tych calych hecach z R&J zmienily mi sie ikonki
wszystkich plikow o rozszerzeniu .doc i .xls
na jakies takie Windowsy (zamiast charakterystycznych
dla Worda i Excela).
Czy to oznacza, ze te wszytskie pliki sa zarazone
i musze je wywalic?
Jesli tak, to czy mozna jakos skopiowac/zachowac
ich zawartosc?
Nie musze chyba dodawac, ze sa to_niezwykle_wazne
pliki (wszystkie sluzbowe z pracy oraz
troche waznych prywatnych)...

--
Pozdrawiam