reinstalka modemu - k³opot

Autor: Roberth (robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 09:28:00 MET

Witam.
Mam modem Motorola SM56PCI Speakerphone i dzia³a³ bez zarzutu.
Ostatnio z wiadomych powodów musia³em przeinstalowaæ WINDÊ 98SE.
Po formacie instalacja posz³a bez problemów: sound - OK, wideo - OK
Modem te¿ zosta³ wykryty i zainstalowany przez P&P jednak jest ból.
Zainstalowa³ siê na COM4 , w diagnostyce wywala okno ¿ebym sprawdzi³
przerwania - jest 12 w dokumentacji pisz± ¿e powinno byæ 4, albo ¼le
zrozumia³em.
W menad¿erze urz±dzeñ mam tylko COM1i2, gdy robiê Dodaj nowy sprzêt dodaje
COM3 a nastêpnie COM5.
Przerwania modemu w menad¿erze urz±dzeñ nie mogê zmieniæ bo nie pozwala.

Pomórzcie proszê - sam sobie rady z tym chyba nie dam.
Pozdrawiam
      Robert Ho³ownia