Asus TX97-e mobo - raz jeszcze

Autor: T. (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 08:13:59 MET

Witam,

w zwiazku z odzewem jaki nie raz otrzymywalem na temat tej plyty glownej
chcialbym sie jeszcze raz o cos zapytac:

czy do tej plyty mozna podlaczyc urzadzenie usb ? a dokladniej - co musze
zrobic zeby je podlaczyc.

Na plycie wg instrukcji jest gniazdo "ps/2, usb, irda" ale jest ono
nieobsadzone i nie wiem czy trzeba dokupic jakas koncowke zeby zrobic
wyjscie przez obudowe czy co... i nie wiem gdzie i co kupic.

Sorry za lamerskie pytanie, ale nie znam sie zbyt na hardware a chcialbym
kupic skaner usb i nie wiem czy dobrze robie.

Pozdrawiam,
TZD