Re: Przejsciowki FCPGA z regulatorem (korektorem) napiecia ?

Autor: gdc_at_go2.pl
Data: Mon 04 Dec 2000 - 13:43:43 MET

On Mon, 4 Dec 2000 11:38:32 -0000, "< NiN >" <adipaw_at_kki.net.pl>
wrote:

>Witam
>Slyszalem ze mozna kupic przejsciowki slot 1 >> FCPGA z regulatorem
>napiecia.
>Chodzi mi o PIII Coppermind Jak wiadomo chodzi na 1.65 V natomiast moja
>plyta Asus P2B nie obsluguje tego napiecia. Slyszalem ze mozna kupic
>przejsciowki ktore skoryguja napiecie Wiecie cos o tym ? Napiszcie

Przejsciowki takowe jaknajbardziej mozna kupic. Produkuja je m.in.
Asus, A-Open, Abit. Kwestia pozostaje czy p2b z przejsciowka przyjmie
Ci tego procka.

Sprawdz na stronie Asusa, czy ten rev. plyty wogole wspolpracuje z
copperminem. Jesli nie - prozno szukac przejsciowki.