Re: Bios + Duron + AGP

Autor: Bartosz Brzezicha (bartekb_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 13:42:41 MET

> No, pewnie tak :-) Swoją drogą nawet o tym nie pomyślałem... :))

Ale mi chodzi o to, ze za cholere nie moge tych klawiszy (POWER, SLEEP i
WAKE) wlaczyc, chociaz ACPI mam wlaczone. Niby niepotrzebny bajer, ale w
celach edukacyjnych chetnie bym sie dowiedzial ;]]]].
A prpos, jakie ustawienia wlasnie powlaczac przy Power Menegament
wlasnie w MSI K7T Pro2 ?

TIA
Pozdro
Bartek