Re: Przejsciowki FCPGA z regulatorem (korektorem) napiecia ?

Autor: Zhan (arturm_at_polnet.cc)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 13:19:49 MET

Wczoraj na gieldzie kupilem taka przejsciowke do celerona, kosztowala 80 zl
ale mozna kupic taniej innych firm, ta ktora kupilem jest asusa, plyte mam
tez asusa p2bf i wszystko smiga jak nalezy
jest zworka do wyboru procesora (celeron / coppermine) i oczywiscie
regulacja napiecia skokowo co 0,05 V.

pozdrawiam
Artur

Użytkownik < NiN > <adipaw_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90fs4j$7tf$1_at_news.tpi.pl...