Re: Gdzie Win przechowuje ustawienia ikon na pulpicie?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 08:13:35 MET

oj chyba nie to znaczy nie do końca - można to chyba łuknąć prze
zajtosowanie profili użytkownika
każdy użytkownik ma inne ustawienia pulpitu z rozdzialczością ekranu
włącznie !!!
testujesz np npuser ( Esc przy logowaniu )
a kompa używasz na jakimś tam swoim loginie ( nie musisz dawać nawet hasła
!!! )