Gdzie Win przechowuje ustawienia ikon na pulpicie?

Autor: Radosław Płachta (radar_at_fiber.net.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 00:54:09 MET

Witam.

Mam taki problem: po zmianie karty graficznej, gdy windows znajdzie nowy
sprzęt a sterowników nie podam, jest instalowana standardowa karta
graficzna PCI. Problem w tym, że w rozdzielczosci 640x480 moje ikony na
pulpicie zostaną porozrzucane w niemal zupełnie inncyh miejscach niż
miałem ustawione w 1024x768 (czy innej jak kto woli). Po ustawieniu
rozdzielczosci na docelową w której pracuję - dalej ikony są
porozrzucane.

Czy windows przechowuje w jakims pliku informacje o ułożeniu ikon na
pulpicie, tak żebym poprzez zrobienie back'upu tego pliku i jego
odtworzenie miał z powrotem ikony na swoich miejscach.

Pozdrawiam
Radek