Re: wybieranie numeru co 5 sek - czy można to

Autor: eRnotrsnam (wry_at_nere.p)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 09:50:33 MET

"Ala" <noshit_at_listen.to> wrote in message
> Ostatnio PabloZ <pabloz_at_free.polbox.pl> na grupie pl.comp.pecet
>
> Ok, ale z pięciu mam zmienić na zero sekund? Dobrze rozumiem? Czy nie
> powinno być zachowane jakieś minimum odczekiwania? Choćby jedna
> sekunda?
Można ustawić na 0 sekund, ponieważ system operacyjny ma nie czekać,
ale modem niezależnie czeka po odebraniu sygnału wolnej linii
przed wybieraniem numeru.

> a co oznacza w tym momencie to 'ff' ? Jak to się ma do ilości
> powtórzeń wybierania?
255*255 prób
Nie ustawiałbym takiej wartości, ponieważ połączenie może zostać
rozłączone już po naliczeniu jednostki przez telekomunikację,
a 255*255 nie będziesz przecież słuchała modemu, czy połączył się
i zostało zerwane połączenie, a jednostka naliczona, czy nie połączył
się.
Lepiej poczekać pół godziny, może to rozmowa w lokalnej centrali
przeszkadza?