Re: Jaki dysk wybrac

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 20:31:51 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Radoslaw Sokol,
twierdzi ze.......
: Hi,
:
: Witold Wilk wrote:
: >
: > ROTFL :P z 5 moich - wszyskite chodza dlugo i poprawnie - nawet po 5
: > latek... cus chyba sie nasluchales dziwnych rzeczy ;>
:
: No tak, u mnie z kolei na 10 padło 7 :) Podsumujmy: 15 dysków, 7 padło...
: Prawie połowa :)))

Barracudy? ;P Uprzedzjaac pytanie - mialem na mysli 2x Seagate
Medalist SL ST11028, 1x Seagate Medalist SL ST21516 1x Seagate U4
ST36264 1x Seagate U10 ST315028 :P Czyli te ktore sa po prostu
niezniszczalne :)

: Zreszta co jakis czas słychać o padniętych Barracudach na grupie --
: padniętymi Quantumami np. nikt się nie chwali...

Ech... Quantum ma dosyc maly udzial w rynq pewnie ;) Ale popatrz ilu
loodziooff ma Seagate'y IBM'y itp... po prostu czesciej slychac o
padaniu dysku danego typu, jesli wiecej ludzi go posiada :)

: > Fujitsu sa spoko tydzien, dwa, ale potem sie p*****a jesli chodzi o
: > serie 8,4 GB. Mialem dwa, kolejno tego "producenta" - wlasnie 8,4GB. A
: > jako trzeci w zamian dostalem ST 36241 i chodzi az milo juz ponad rok.
:
: Cóż, mam pod opieka na razie tylko dwa Fujitsu 20 GB i sa naprawdę
: swietne według mnie... Jeden na razie dwa miesiace działa, żadnych
: problemów z nim nie ma.

Z kazdym dyskiem na poczatu nie ma... zaczyna sie pozniej... moje
Seagate'y tez pewnie kiedys zdechna... :( Ale to mam nadzieje jescio
dlugo bedzie trwalo ;)

: > Ja mam - IBM DTLA :))) Obecnie jedne z najlepszych :) [Ja i tak z
: > mojego sentymentu do Seagate'a bralbym cos z serii Uxx :))) ]
:
: IBMy ostatnio się strasznie sypia znowu -- często się pojawiały
: ostatnio na grupie posty o tym :(

Zauwazylem to :) Ale mniej od Barracud :)

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|