Re: Pomocy - konfiguracja

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 07:40:38 MET

Użytkownik <marcinkaczorowski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Żeby było zabawniej to mogę wysłać wiadomość na serwer news.vogel.pl i tu
jest
> w porządku, ale kiedy chce wysłać na serwer news.tpi.pl wyskakuje mi
> następujący komunikat

Hi!
Skorzystaj z serwera news.onet.pl bo widzę ze masz konto na onecie. Serwer
wymaga logowania na zasadzie wedlug przykładu
marcinkaczorowski_at_privX.onet.pl za X wstawiasz odpowiednia cyfrę w
zależności od POP3 Serwer: np priv4.onet.pl a hasło podajesz takie jak do
konta.
 wiec będziesz musiał to odpowiednio skonfigurować w OE