Pomocy - konfiguracja

Autor: marcinkaczorowski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 01 Dec 2000 - 15:02:05 MET

Skonfigurowałem grupę dyskusyjną w Outlook. Mogę odbierać wszystkie wiadomości
znajdujące się na niej, ale problem jest wówczas gdy chce wysłać jakaś
wiadomość.
Żeby było zabawniej to mogę wysłać wiadomość na serwer news.vogel.pl i tu jest
w porządku, ale kiedy chce wysłać na serwer news.tpi.pl wyskakuje mi
następujący komunikat

Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat 'Odp:
konfiguracja', Konto: 'news.tpi.pl', Serwer: 'news.tpi.pl', Protokół: NNTP,
Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL):
Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu: 0x800CCCA9

Za udzieloną mi pomoc z góry dziękuje
Kaczor