Re: Jaki dysk wybrać?

Autor: tabanews (tabanews_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 21:03:15 MET

Gienek wrote in message <3a28f508$1_at_news.vogel.pl>...
>witam
>mam zamiar kupić dysk
>ok30 gb o predkośći 7200rpm
>moja płyta co prawda obsłuży tylko ata33
>ale na rynku jest kilka firm np Fujitsu IBM czy Segate
>Który z tych dysków w/w firm kupić?
>z wszelkie sugestie i ukierunkowanie Dzieki
>nwiejak_at_wm.jg.k.pl
>nwgienek_at_poczta.onet.pl

a wiec tak

fujitsu, dlaczego nie? fakt troche wolniejsze, ale tez tansze i malo
awaryjne. jezeli wyznacznikiem jest tez cena, to raczej fujitsu.

ibm i seagate - roznie bywa. teraz wyszlo kilka dyskow ibm'a ata100 i to nie
bylby najglupszy pomysl. ... jezeli pominiemy kwestie ceny oczywiscie;)
jeszcze kwestia plyty, a raczej kontrolera. jezeli wlasnie kupiles tez
sprzet, to nie ma sensu ladowac kasy w ata100, jezeli masz 33. chyba, ze
przyszlosciowo, albo dokupisz kontroler (jakies 100 pln za ata66).

pozdr

tab