Re: Jaki dysk wybrać?

Autor: Paweł Rączka (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 09:48:29 MET

Użytkownik "Gienek" <nwgienek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam zamiar kupić dysk
> ok30 gb o predkośći 7200rpm
> moja płyta co prawda obsłuży tylko ata33
> ale na rynku jest kilka firm np Fujitsu IBM czy Segate
> Który z tych dysków w/w firm kupić?

No to moze a cos napisze :)

Mam teraz dwa dyski:
Seagate BarracudaII 30,6 UDMA66
IBM DTLA 307030 30,7GB UDMA100

Najpierw mialem Seagate`a i bylem (a raczej jestem) z niego zadowolony.
Kupilem teraz IBM`a i jestem zadowolony jeszcze bardziej, jest cichszy,
szybszy i mniej sie grzeje
W/g mnie lepiej kup IBM`a w Bino (www.bino.com.pl) IBM kosztowal 850 a
Seagate 861PLN

Pozdrawam